2010. november 9., kedd

Hímzett képek

Mivel nem tudok rajzolni, muszáj néha másolni, például egy pónit az újságból. A lányom nagyon szereti őket, ő itt Paletta. Nagyon jó volt hímezni, igaz lehetne szebb és egyenletesebb is, és a csomócskák alatt is meglátszik végig a piros cérna átvezetése, de azért aranyos lett.

Ezt a kis fenyőfát pedig én rajzoltam, nem volt olyan nehét. Igazából csak embereket és állatokat nem tudok, fát azt igen. Ezen gyakoroltam a francia csomókat, amit először nagyon nehéznek gondoltam, aztán, miután rájöttem hogy kell, igazán megszerettem. A pónisra is csak ezután kerültek a csomócskák.
Mindegyik falikép lett, és gyurmaragasztóval raktuk fel. Először természetesen mindegyiket a gyerekszobába, aztán a fenyős átkerült a nappaliba a fotózás kedvéért.

3 megjegyzés:

  1. Szép lett mindkettő!
    Nem tudom mire hímezted, de én vászonra "szoktam", azt simán bevasalom egy réteg közbéléssel, és máris nem látszanak át a szálak, valamint a hímzés se húzza össze az anyagot. ;o)

    VálaszTörlés
  2. ... és, hogy még többen megismerjék a kreativitásodat, kapsz tőlünk egy díjat, gyere, és vedd át nálunk! :o)

    VálaszTörlés