2011. július 6., szerda

Újra

Már megint nagyon régen nem blogoltam, holott van néhány dolog ami arra vár, hogy felkerüljön ide.

Márciusban elkezdtem dolgozni 4 év itthonlét után, és nem egyszerű összehangolni a dolgokat. Mikor hazaérek nem igazán van időm és kedvem sem gépezni. Meg persze nem is voltak lefényképezve a kis alkotásaim, valahogy mindig elmaradt. Most összeszedtem magam és lefotóztam őket.



Ez a kis kosárka rögtön a nagyobb piros után készült de nem érte meg a fényképezést, a kis tojáska pedig próba volt. Anyu nagyon sok horgolt tojást készített húsvétra, és még most is készíti őket jövő húsvétra, és megpróbáltam én is. Nem is olyan nehéz körbehorgolni a tojást mint gondoltam. Mindkettő cukros vízzel van keményítve.


A többi új bejegyzésbe megy mert más kategória.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése